Thuisloket

Via het thuisloket van de gemeente Kalmthout vraag je online aktes, attesten, vergunningen en evenementen aan. Daarnaast boek je er tickets voor je vrije tijd.

Meldingen dienst bevolking

PIN/PUK-code aanvragen

Om met je e-ID documenten aan te vragen of andere officiële zaken te regelen, heb je je e-ID-kaart én je PIN-code van die kaart nodig. Die code gebruik je niet vaak, waardoor je ze wel eens kan vergeten. Vanaf nu kan je een nieuwe code ook online aanvragen. De federale overheid maakt die dan binnen de drie weken aan en brengt je op de hoogte als de code er is. Die code kan je dan activeren op het gemeentehuis. Daarvoor maak je eerst een afspraak (na dat je bericht kreeg dat ze klaar is).

Aktes en attesten

Je kan op een veilige en rechtsgeldige manier aktes en attesten aanvragen. Die krijg je snel digitaal ondertekend in je mailbox. Je kiest zelf waar en wanneer je dat doet. Hou er rekening mee dat je je elektronische identiteitskaart (en dus een kaartlezer en je PIN-code) nodig hebt om het document te kunnen raadplegen, opslaan of afdrukken. Je kan je ook aanmelden met de toepassing Itsme. Dat is een digitale identiteit waarmee je veilig inlogt, gegevens deelt of documenten tekent met je gsm. Meer info vind je op www.itsme.be.

Tickets

Evenement aanvragen

Vraag een evenement aan via de Evenementenkluis.

Omgeving en ruimte

Registreer een omgevingsaanvraag.

Iets toe te voegen aan deze pagina?

Iets te melden?