Vastgoedinformatie

Bij de verkoop van een woning of de overdracht van een onroerend goed, moet je allerhande informatie ter beschikking stellen aan de koper: overheidsplannen, vergunningen, milieu, natuur, erfgoed, grond- en pandenbeleid, erfdienstbaarheden, heffingen…

Een deel van die informatie vraag je aan bij de gemeente waar het onroerend goed zich bevindt.

Hoe kan je in Kalmthout aanvraag doen?

Je bent:

  • Notaris: je kan enkel een aanvraag doen via de IBOT-applicatie in je eNotariaat.
  • Vastgoedmakelaar: je kan een aanvraag doen via de toepassing RealSmart of via het Vlaamse webportaal.
  • Burger, andere professionele aanvrager of overheidsinstantie: per mail naar ruimtelijke.ordening@kalmthout.be met vermelding van de kadastrale ligging en /of administratief adres.

Een aanvraag voor een dossier vastgoedinformatie in de gemeente Kalmthout kost 100 euro per kadastraal perceel.

Iets toe te voegen aan deze pagina?

Iets te melden?