Zwembadcoördinator
Hou je van organiseren, motiveren en samenwerken? Als zwembadcoördinator combineer je veiligheid, klantgerichtheid en teamwerking tot één vlot geheel. Je leidt het team redders-kassier, schoonmaak en techniek, en zorgt dat elke bezoeker kan genieten van een zorgeloze zwembeleving.
Praktische info
Wat houdt je job in?
Als zwembadcoördinator combineer je veiligheid, klantgerichtheid en teamwerking tot één vlot geheel. Je leidt het team redders-kassier, schoonmaak en techniek, en zorgt dat elke bezoeker kan genieten van een zorgeloze zwembeleving. Jouw kernverantwoordelijkheden bestaan uit:
- Operationeel beheer:
- Coördineren van de dagelijkse werking van het zwembad.
- Toezien op naleving van wetgeving.
- Personeelsleiding:
- Aansturen van redders, poetspersoneel, technisch personeel en onthaalmedewerkers.
- Opstellen van uurroosters en opvolgen van prestaties.
- Organiseren van interne opleidingen en evaluaties.
- Klantgerichtheid (promotie):
- Fungeren als aanspreekpunt voor bezoekers.
- Behandelen van klachten en suggesties.
- Promotie van het zwembad en activiteitenaanbod.
- Administratie en rapportering:
- Opvolgen van budgetten, bestellingen en facturatie.
- Rapporteren aan MT of CBS.
- Samenwerken met externe partners (bv. scholen, sportclubs).
Wat verwachten we van jou?
- Leidinggevende ervaring van minstens 3 jaar
- Sterke sociale en communicatieve vaardigheden
- Administratieve duizendpoot
- Flexibiliteit en stressbestendigheid
- Diploma redder of zwembadcoördinator is een pluspunt
Wat bieden we jou?
- Een bepaalde duur contract van één jaar, voltijds 38u/week.
- Elektronische maaltijdcheques worden aangeboden t.b.v. 8,00 € per prestatie van 07u36 waarvan 1,09 € zelf ten laste wordt genomen.
- Elektronische eco-cheques worden aangeboden t.b.v. 100 € per persoon per VTE per jaar. Je moet wel voldoen aan bepaalde voorwaarden om rechten te openen.
- Indien je je met de fiets van en naar het werk verplaatst, ontvang je hiervoor ook een vergoeding van 0,36 €/km.
- Volledige ten laste name openbaar vervoer in het kader van woon-werk verkeer.
- Indien je reeds in het verleden gewerkt hebt in de privésector of als zelfstandige en indien de ervaring relevant is voor de functie, kunnen deze jaren meegerekend worden als anciënniteit bij de berekening van je maandwedde.
- Indien je reeds voor een ander openbaar bestuur hebt gewerkt, kunnen ook deze jaren meetellen als anciënniteit. Je dient dit te bewijzen aan de hand van tewerkstellingsattesten en functiebeschrijvingen.
- Een bruto-aanvangswedde van € 3 280,72 en een bruto-eindwedde van € 5 181,95 (op maandbasis, 38/38).
- Het bedrag van je netto maandwedde is afhankelijk van je niveau en trap binnen onze vastgestelde weddeschalen (in functie van verworven anciënniteit) en van je persoonlijke situatie (burgerlijke staat, personen ten laste enz.,…). Je kan steeds een weddesimulatie bekomen bij de dienst personeel en organisatie.
- Goede balans werk/privé.
- Gunstige verlofregeling.
- Diverse opleidingsmogelijkheden.
- 2de pensioenpijler.
Planning sollicitatieprocedure
De kandidaten zullen uitgenodigd worden voor een mondelinge proef.
Hoe solliciteren?
-
1
Bezorg volgende documenten via jobs@kalmthout.be:
- Cv
- Motivatiebrief
- Uittreksel uit het strafregister model 595 (algemeen model) niet ouder dan drie maanden
- Kopie diploma
-
2
Solliciteer via onderstaande knop.
-
3
Liever persoonlijk afgeven? Dat kan op de personeelsdienst. Je vindt alle gegevens hieronder.
Personeelsdienst
Contact
Openingsuren
| Maandag | 9u - 12u |
| Dinsdag | 9u - 12u |
| Woensdag | 9u - 12u |
| Donderdag | 9u - 12u |
| Vrijdag | 9u - 12u |
Info
Deze dienst werkt ook op afspraak via 03 376 49 60.
.jpg)